Saturday, January 15, 2011

@2011: "Mengenang Memori"

                 Assalamualaikum...salam kepada semua pembaca...utk awal tahun ini sy akan bercerita tentang zaman kehidupan saya selama 20 tahun dimuka bumi ini..Sebelum bercerita, elok lah saya taaruf dahulu..(dulu da tapi skrang utk "EDISI KHAS")...

                    Saya diberi nama Muhammad Khairi Bin Shaharuddin. Anak kelahiran drpd perkongsian hidup dua insan; Abah saya Shaharuddin Mohammed dan Emak saya Jamaiyah Kassim. Mempunyai seorang kakak dan 3 org adk lelaki(kaki gaduh semua). Anyway sekarang ni sedang belajar Asasi Kejururawatan...Org mempertikaikn "Why Nurse???"...Saya dgn selamba menjawab saya nak jadi lebih special dari org lain...heheh

             Sekarang ni saya sedang berkecimpung dlm byk perkara. Antaranya:
  1. Penternak Muda Itik(telur,danging,kampung),Angsa,Burung Puyuh,Ayam Gajah dll
  2. Pegawai Pemasaran Syarikat Sri Mengkuang Enterprise
  3. Wakil Syarikat Tiram Travel (wakil Umrah)
  4. DLL(byk sgt nk list)
Walaupun kelihatan seperti org sibuk tapi realitinya saya xsibuk pun. Saya suka buat kerja2 ni. Inilah hidup saya. Dalam lumrah hidup saya, saya lebih suka kerja daripada belajar (except belajar pasal Medical&Biology). Tapi realiti hidup belajar lebih senang dari kerja...Betul x???

            Hmm...saya xnk taaruf byk2 kang nanti xde bahan nk cerita...So harap anda semua "ENJOY" bersama saya dlm slot @2011: "Mengenang Memori"

No comments: