Monday, September 1, 2008

Ape yng Same tentang Diaorang ni...


Disini aku tunjukkan dua insan yang aku sayang dalam hidup aku...
Aku harap diaorang ni ingat kat aku sampai aku mati...


Ni nama dia Muhammad Fakharuddin b. Fauzi..
Adik Angkat Aku Gak...
Aku Amik dia time aku form 4...
camne aku amik dia...
aku amik dia bab time tu aku ngah tension..
tp bile aku tgk muka dia aku straight hilang tension...
bab tu la aku amik dia..
Emak dia pun anggap aku cam anak lelaki dia...
tarikh lahir dia 30 Disember 1994...
cuma dua hari awal...
klu x da jadi junior aku da...


Ini plak nama dia Muhammad Faris B. Mohamed Nordin...
Ini adik angkat aku yang paling aku sayang...
Aku amik dia jadi adik angkat time awal tahun...
dia pun baru masuk skola...
Aku ingat lagi aku penah Semalaman xtido kerana aku jaga dia...
Sbb time tu dia sakit kat skola..
Tarikh lahir dia pulak 16 Julai 1995...




(",).....Kesimpulannya...
Dua2 ni Adik angkat aku...
Dua2 aku sayang sgt...
dua2 ni aku da banyak berkorban...
Ape2 hal pun Dua2 ni tetap dalam ingatan aku...SELAMANYA
InSyaALLAH...

No comments: